Café Kadijk

Beeld

Bordjes, biertjes, gasten, en de seizoenen op het Kadijksplein. Gearchiveerd uit onze Instagram-feed.

EK-DEAL ⚽️🇳🇱 Morgen een indisch bordje + biertje gratis! 🍻 Eet jij liever een bordje op ons terras dan dat je voor de buis zit? Kom dan morgen tussen 17:00-20:00 langs voor een indisch bordje, en krijg een gratis biertje erbij. Tot morgen! 🧡Op koningsdag zijn wij geopend vanaf 15:00 voor een hapje en een drankje. Kom gezellig langs voor een satéetje of lekkere aperol spritz (2 voor €15)! Tot zaterdag!! 🧡💥GEZOCHT: KEUKENPERSONEEL & AFWASSER\n\nKom jij ons mega gezellige team Kadijk versterken? 🌶 Wij zijn op zoek naar keukenpersoneel en een afwasser! Ervaring is niet per se nodig, studenten en scholieren zijn welkom. Heb je interesse of vragen? Stuur een berichtje of mail naar info@cafekadijk.nl \n\nDelen wordt gewaardeerd!Deze week is het de Week zonder Vlees! Kom langs voor een heerlijk vegetarisch bordje (veganistisch ook mogelijk) 🌱De lente komt er aan! 🌼🌷 Een goede reden voor een nieuw biertje op de tap: PaasIJ van @brouwerijtij 🐰 Een zachtkruidig, fris lentebokbier. Wij zijn fan! 🍻Sinds kort kunnen onze bordjes ook worden afgehaald of bezorgd via @thuisbezorgd.nl 🍴Fijn tijdens de koude en regenachtige dagen! ☔️Wij hebben de kerstversiering alvast uit de kast gehaald!🎄Kom je gezellig een bordje bij ons eten?Kadijk heeft een nieuw biertje: Beaming Bob (6.2%), een glutenvrije IPA van @twochefsbrewing 🍻 Heerlijk bij een indisch bordje, of een van onze andere gerechten (die overigens ook glutenvrij kunnen worden geserveerd!) Kom je snel proeven?Wil jij in de keuken werken? Kom dan ons mega gezellige team versterken! Graag mailen naar info@cafekadijk.nlOnze heerlijke huisgemaakte chocoladetaart met pittige frambozensaus 🌶🍰🍫🍇Ons Indisch bordje is heerlijk met een Verdejo wijntje🥂 of een Bintang biertje🍺! En daarnaast natuurlijk niet te missen; de huisgemaakte Sambal en garnalenkroepoek🍤🍯🌶🍚Merry Christmas and a happy 2021! Wij zullen er uiteraard weer voor jullie zijn. Tot snel lieve vrienden. #kadijksplein #merrychristmas #happynewyearOnze befaamde makreel gegarneerd met een heerlijke pittige saus. Dit smaakvolle voorgerecht is bij veel gasten een favoriet!De Soto Ayam van Kadijk🥣🍗 Een heerlijke Indische Kippensoep, met veel liefde bereid door ons geweldige team in de keuken!De Javaanse Gehaktballetjes geserveerd met pindasaus in onze mooie kommetjes🥄Ons favoriete voorgerecht is de Eitjes van tante Bea. 🍳 Twee gekookte eitjes in een saus gegarneerd met sappige garnalen🦐Spekkoek met Sayah Spekkoeklikeur! Jeetje. #sayahspekkoeklikeur #spekkoek #bintangEitjes à la tante Bea - Indische Makreel - Saté Ayam - Indische kipkluifjes... #sateayam #indofood #bintang #ikanpepesan #pepesanikan #kadijksplein #barfoodWie wil dit nou niet!? Kom lekker smikkelen bij Kadijk. Links onze chocoladetaart met pittige frambozensaus, en rechts de welbekende spekkoek met een beetje slagroom🥮🍦🍰🍊Voor het geval je het nog niet wist... #rendang #sate #bintang #kadijksplein #eitjesalatantebeakomen jullie lekker eten? #rendang #pepers #pittig #schortje #lekkerhoor #wijfiesOf je kunt ook gewoon ouderwets een Kleintje Pils nemen... 16 cl bier, oftewel 2 slokken en door... #kleintjepils #amstelbier #heineken #bier #pils #kadijkspleinWeer een nieuw biertje op de tap! Fritsie Easy IPA 6.9% van BRANIE BIER... #braniebier #bier #fritsie #saté #rendang #kadijksplein #entrepotdokLellebel op tap! #deeeuwigejeugd #lellebel #kadijksplein #sateayam #rendang #entrepotdok#bintangofbali @ Cafe Kadijk AmsterdamDe buurvrouw hakt de week alvast doormidden. Ze heeft echt dorst!Sateetje met een lekker bokbiertje van Two Chefs Brewing #twochefsbrewing #sate  #pindasaus #kadijksplein #entrepotdok #kroepoekCafé Kadijk
Alle bijschriften (27)